Про нас

Наша компанія була заснована в 2009 році і її основним завданням було забезпечити мешканців багатоквартирних будинків якісним сервісом по встановленню систем обмеження доступу.

Багатоквартирні домофони забезпечують чистоту і тепло у Вашіх під'їздах, відсутність непрошених гостей.

Результатом нашої багаторічної роботи є позитивні відгуки наших абонентів, а нашим завданням завжди було і залишається своєчасне обслуговування і якісний ремонт системи.

На даний момент ми є лідерами ринку в місті Мелітополь за кількістю обслуговуваних під'їздів. Дякую що довірили нам свою безпеку! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!

Сервісне обслуговування

Безперебійна робота багатоквартирного домофону - це результат регулярного та своєчасного ремонту, а також профілактики обладнання встановленого в під'їзді. Негативний вплив зовнішніх факторів таких як: погодні умови, вологість, пил, а також перепади напруги в мережі впливають на працездатність системи в цілому.

Основним завданням мешканців є дотримання правил користування системою обмеження доступу та своєчасне оповіщення сервісної служби про виниклі поломки і перебої в роботі домофону. Не рекомендується самостійно намагатися усунути виниклі проблеми в роботі обладнання. Від своєчасності оплати сервісного обслуговування залежить якість послуг, що надаються з ремонту та усунення неполадок в роботі домофона.

Прелік профілактічних робіт з обслуговування домофонів

  • зовнішній огляд всіх складових системи;
  • перевірка стану кріплень і з'єднувальних вузлів доводчика і регулювання швидкості закривання дверей;
  • очищення гнізда зчитувача ключа і решітки мікрофону;
  • перевірка двосторонньої аудіо зв'язку з абонентом і перевірка кнопок дистанційного відкривання дверей (вибірково);
  • мастило петель двері при необхідності;
  • заміна складових електромагнітного замка і якоря.

Сервісне обслуговування передбачає абонентську плату і включає

  • вартість профілактичних робіт;
  • виклик фахівця в разі неполадок;
  • заміну комплектуючих і ремонт;
  • фарбування дверей за потребою;
  • отримання оперативної технічної та інформаційної підтримки Уповноваженого Сервісного Центру та Абонентського відділу.

Наші роботи

Image 8
Image 7
Image 6
Image 5
Image 4
Image 3
Image 2
Image 1

Як нас знайти