Про нас

Наша компанія була заснована в 2009 році і її основним завданням було забезпечити мешканців багатоквартирних будинків якісним сервісом по встановленню систем обмеження доступу.

Багатоквартирні домофони забезпечують чистоту і тепло у Вашіх під'їздах, відсутність непрошених гостей.

Результатом нашої багаторічної роботи є позитивні відгуки наших абонентів, а нашим завданням завжди було і залишається своєчасне обслуговування і якісний ремонт системи.

На даний момент ми є лідерами ринку в місті Мелітополь за кількістю обслуговуваних під'їздів. Дякую що довірили нам свою безпеку! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!

Сервісне обслуговування

Безперебійна робота багатоквартирного домофону - це результат регулярного та своєчасного ремонту, а також профілактики обладнання встановленого в під'їзді. Негативний вплив зовнішніх факторів таких як: погодні умови, вологість, пил, а також перепади напруги в мережі впливають на працездатність системи в цілому.

Основним завданням мешканців є дотримання правил користування системою обмеження доступу та своєчасне оповіщення сервісної служби про виниклі поломки і перебої в роботі домофону. Не рекомендується самостійно намагатися усунути виниклі проблеми в роботі обладнання. Від своєчасності оплати сервісного обслуговування залежить якість послуг, що надаються з ремонту та усунення неполадок в роботі домофона.

Прелік профілактічних робіт з обслуговування домофонів

  • зовнішній огляд всіх складових системи;
  • перевірка стану кріплень і з'єднувальних вузлів доводчика і регулювання швидкості закривання дверей;
  • очищення гнізда зчитувача ключа і решітки мікрофону;
  • перевірка двосторонньої аудіо зв'язку з абонентом і перевірка кнопок дистанційного відкривання дверей (вибірково);
  • мастило петель двері при необхідності;
  • заміна складових електромагнітного замка і якоря.

Сервісне обслуговування передбачає абонентську плату і включає

  • вартість профілактичних робіт;
  • виклик фахівця в разі неполадок;
  • заміну комплектуючих і ремонт;
  • фарбування дверей за потребою;
  • отримання оперативної технічної та інформаційної підтримки Уповноваженого Сервісного Центру та Абонентського відділу.

Наші роботи

Image 23
Image 22
Image 21
Image 20
Image 19
Image 18
Image 17
Image 16
Image 15
Image 14
Image 13
Image 12
Image 11
Image 10
Image 9
Image 8
Image 7
Image 6
Image 5
Image 4
Image 3
Image 2
Image 1

Як нас знайти

Увага!

Шановні абоненти,

з 14 березня цього року наш офіс

продовжує свою роботу

з 10:00 по 13:00.